Záruka na zboží a reklamace

Je přijaté zboží poškozené? (Zásilka je potrhaná/poničená)

Jakmile přebíráte zboží od přepravce, pečlivě si dodané zboží překontrolujte.
Pokud je zásilka nějakým způsobem poškozená, nepřebírejte ji.

Zboží je poškozeno, ale obal je neporušený?

V tomto případě je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce,

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

nebo nás, na e-mailu: reklamace@nwt.cz, je potřeba uvést:

  • Číslo objednávky
  • Jméno a příjmení
  • Popis závady

Skryté vady je možné ohlásit do 24 hodin od převzetí zásilky.

Zásilka neobsahuje to, co jste si objednali?

Balíček jste samou radostí otevřeli, ale nenachází se uvnitř to, co jste čekali? Pokud se Vám taková nemilá zkušenost přihodí, velmi se omlouváme. A jak postupovat? Kontaktujte nás, prosím, na našem e-mailu: reklamace@nwt.cz, je potřeba uvést:

  • Číslo objednávky
  • Jméno a příjmení
  • Název špatně dodaného zboží (příp. velikost, barvu..) a název objednaného zboží (příp. velikost, barvu..)

Jakmile Vaši reklamaci přijmeme a potvrdíme, zašlete zboží zpět na následující adresu, spolu s kopií faktury a reklamačním formulářem:

LYPO.cz (budova NWT a.s.)
tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu.

Zboží Vám nesedí, nebo se nelíbí?


a) Chci vyměnit velikost, barvu, výměna kus za kus

Pokud jste si objednali zboží v našem internetovém obchodě a nesedí Vám velikost či barva, máte možnost jej do 14 kalendářních dnů (od převzetí balíčku) vrátit a to bez udání důvodu. A jak dále postupovat?


Zboží nám vraťte v originální krabici/obalu, se všemi štítky a lístečky. Musí být čisté, nepoužívané a řádně zabalené. Nezapomeňte přibalit kopii faktury a vyplněný Reklamační formulář – výměna zboží. Do reklamačního formuláře nezapomeňte napsat, za jaké zboží si přejete předchozí objednávku vyměnit (požadované zboží musí být dostupné v našem e-shopu). Balíček nám zašlete prostřednictvím České pošty, či jinou přepravní službou zpět na naši adresu:

LYPO.cz (budova NWT a.s.)
tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín


Jakmile zásilka dorazí a vše bude v pořádku, budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. Až pro Vás budeme mít přichystáno zboží výměnou, budeme Vás informovat o jeho expedici.


b) Chci vrátit peníze, zboží mi nesedí

Postup je téměř stejný jako u výměny. Zboží lze vrátit do 14 kalendářních dnů (od převzetí balíčku) bez udání důvodu.


Zboží nám vraťte v originální krabici/obalu, se všemi štítky a lístečky. Musí být čisté, nepoužívané a řádně zabalené. Nezapomeňte přibalit kopii faktury a vyplněný Reklamační formulář – vrácení peněz. Balíček nám zašlete prostřednictvím České pošty, či jinou přepravní službou zpět na naši adresu:

LYPO.cz (budova NWT a.s.)
tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

Jakmile zásilka dorazí a vše bude v pořádku, peníze Vám vrátíme dle zákona do 14 kalendářních dnů buď na bankovní účet, či složenkou

V případě zrušení objednávky zákazníkem, která byla již uhrazena platební kartou nebo pomocí bankovního tlačítka (mPlatby atd.), bude vrácená částka ponížena o manipulační poplatek ve výši 2,2% z celkové částky v případě platby kartou a 1,2% v případě platby pomocí bankovního tlačítka).


! Po uplynutí 14 denní lhůty nelze zboží vrátit, či vyměnit. Pokud produkt po více než 14 dnech neplní svou funkci, je zasláno na reklamaci !

Zboží po čase přestalo fungovat

Pokud se náhodou stane, že Vám zboží z jakéhokoliv důvodu přestane fungovat, neplní svůj účel, prosíme, co nejrychleji nás kontaktujte na našem e-mailu: reklamace@nwt.cz , je potřeba uvést:

  • Číslo objednávky
  • Jméno a příjmení
  • popis závady (případně přiložit fotografie nefunkčního/vadného místa)

Jakmile Vaši reklamaci přijmeme a potvrdíme, zašlete zboží zpět na následující adresu, spolu s kopií faktury a reklamačním formulářem.

LYPO.cz (budova NWT a.s.)
tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

Ode dne uplatnění reklamace máme nárok na maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení reklamace. Budeme se však snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamace Vás samozřejmě bez odkladu informujeme.





0 ks zboží: 0 Kč